Hoe koelkast desinfecteren?

Wat is de beste methode om een koelkast te desinfecteren (koelkast is al jarenlang niet grondig schoongemaakt)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5K

Antwoorden (4)

Van HG is er een koelkastreiniger te koop. Deze is op basis van alcohol. Eerst koelkast met een sopje schoonmaken. Alle losse onderdelen eventueel in de vaatwasser of met de hand afwassen. Daarna koelkastreiniger sprayen en afnemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem warm water doe daar een flinke scheut afwasmiddel in en doe je koelkast daarmee. Vergeet niet de rubbers ook goed uit te boenen. Daarna kun je de koelkast met de deuropen goed laten opdrogen.
13 jaar geleden
je koelkast schoonmaken met eraan toegevoegd een scheutje Dettol
het reinigt en ontsmet gelijk de koelkast
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
water en een scheut bleekwater voor grondige ontsmettig
fremar