Hoe kan ik pluizen van mijn katoenen werkkleding krijgen?

Ik heb geen kleefroller in huis, en ook geen kledingborstel...
zijn er nog andere manieren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ik heb altijd goede ervaringen met een pluisjesroller. Zijn volgens mij te koop bij kruidvat/action ed. Kost rond de 2 euro. Een roller met plakstrip welke je telkens kunt vernieuwen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Handen vochtig maken en over de kleding strijken. De pluisjes rollen dan op en vallen als korreltjes van je kleren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met stroken plakband.. of brede pleisters..werkt hetzelfde als een kleefroller..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plakband of tape met de plakrand naar buiten om je hand winden, dan kun je daarmee de pluisjes verwijderen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik haal pluisjes weg met een (wegwerp)scheermesje. Ik trek de stof glad en scheer ze er gewoon af. Dat doe ik ook met truien die pluizen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt gek, maar met een rubberen ramen trekkertje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een oude tandenborstel