Zoveel mogelijk aansluiten.

Alle glazen aan een kant. Als je nog een klepje hebt, dan die naar beneden en daarbovenop de kopjes. Plastic bakjes tussen de kopjes en glazen klemmen, zodat ze niet gaan draaien. Leg eventuele soeplepels, houten lepels enz. over de kopjes of glazen.

Over een hele rij borden kun je nog een koekenpan plaatsen. Als je weinig bestek hebt, haal dan de bestekbak eruit, scheelt weer heel veel ruimte voor andere spullen. Pannen, altijd dakpansgewijs plaatsen, zodat je er meer kwijt kunt.

Deksels van pannen of plastic bakjes, kun je her en der tussen de rest klemmen. Vergiet leg ik altijd als laatste ergens overheen. Over een pan b.v. Omdat er gaatjes in zitten, kan het water er gewoon door en bereikt het ook het onderste artikel.

Het is een kwestie van oefenen. Het enige waar je rekening mee moet houden is, dat het water overal kan komen. Controleer ook altijd of de sproeiers nog blijven draaien voordat je je vaatwasser aanzet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Glazen aan een kant groote kopjes over de kleine ,borden aan een kant van groot naar klein
maar het ligt eraan of het een grote is of een kleine

dag spil