Waar let je op als je een vaatwasmachine gaat kopen?

En in welke prijsklasse moet je gaan denken dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

- geluidsarm bij een open-keuken
- kort programma voor feestjes
- eenvoudige programma's zodat ook je gasten hem kunnen bedienen
- droog resultaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Energie klasse (A, AA, B), programma's enz. Waar ik op let is de reviews van andere gebruikers. Dit is voor mij vaak een rede om iets wel, maar vaker ook om een bepaald product/fabrikant niet te kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een vaatwasser, en ik heb nu mijn 3de, let ik op de kwaliteit van de rekken, hoe schuiven ze want er zijn erbij die voor geen meter in en uit willen.
Let ook op hoeveel lawaai ze maken en of ze energie zuinig zijn.
De bedieningsknoppen moeten ook simpel zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onze laatste heeft een lampje, dat je kan zien of de vaatwasser "speelt". Niets is zo irritant als een draaiende vaatwasser opentrekken en dan op zoek moeten naar droge sokken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vaatwasser of afwasmachine is een belangrijke machine in vele huishoudens. Natuurlijk zijn er nog steeds mensen die de afwas met de hand doen, maar het overgrote deel van de grote en kleine Nederlandse huishoudens heeft wel een vaatwasmachine in de keuken staan. Nu zijn er verschillende soorten denk aan een inbouw, onderbouw of losstaande / vrijstaande vaatwasser. Verder zijn zaken als energieverbruik, watergebruik, maat, prijs, vergelijk, programma mogelijkheden en geluidsniveau erg belangrijk. Waar let u op bij het kopen van vaatwassers en welke afwasmachines zijn wel / niet goed? Wasmachine.nl heeft een paar punten op een rijtje gezet voor u zodat u een gedegen keuze uit de vele soorten vaatwasmachines kunt maken.

Toegevoegd na 54 seconden:
Kijk even op deze link

http://www.wasmachine.nl/pagina/vaatwasser_kopen.html