Help, ik woon nog maar juist alleen en krijg mijn wasmachine niet in gang! Hoe krijg ik dat voor mekaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
sterredag
13 jaar geleden
een betere omschrijving zou wel helpen.. wat werkt er niet? doet hij helemaal niks, komt er wel geluid uit, komt er water in of niet? wat voor een wasmachine is het? Wat heb je gedaan om hem aan te krijgen
Annswers
13 jaar geleden
Welk merk en type is het?
capthavoc
13 jaar geleden
staat de water kraan wel open ?

Het beste antwoord

Kan je jouw mama niet even bellen ?
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Zit de stekker in het stopcontact? Heb je wel stroom?

Als dat allemaal het geval is, selecteer een juist programma en laat de wasmachine leeg draaien.

Als dat niet werkt bel degene op van wie je hem hebt gekocht.

Als dat niet kan bel een monteur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt vast de stekker in het stopcontact gedaan. Vaak zit er een extra schakelaar in de badkamer voor de wasmachine, doorgaans bediend met een trekkoord. Controleer in ieder geval of er spanning op het stopcontact staat. Vaak wordt een wasmachine op een aparte groep in de meterkast aangesloten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste merken hebben hun handleiding op internet staan. Zoek daar eens naar!
bamibal
13 jaar geleden
de aan en uitknop goed controleren
stekker erin
deurtje wel goed dicht
water aan staan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De aan/uitknop is meestal te herkennen aan onderstaand symbool.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je buurvrouw/man om hulp vragen en als tegenprestatie een avondje uitnodigen om nader kennis met elkaar te maken.Ze zeggen niet voor niets een goede buur is beter dan een verre vriend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De stekker zit er natuurlijk al in. Je wasgoed zit er ook in en het deurtje is dicht. Open de kraan. Selecteer het programma dat je wilt hebben. Start de machine door de daarvoor bestemde knop te gebruiken (bij mij moet je die uittrekken). Het water begint de machine in te stromen. Tel tot 20 ofzo en voeg dan pas het wasmiddel toe. Als je dat namelijk meteen doet verdwijnt een groot gedeelte van je wasmiddel in de afvoer. Doet hij het nu?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het boekje lezen of het merk + type intikken op google en dan het boekje downloaden.