Hoe krijg ik vochtkringen uit de stoffen zijkanten van een bedbodem?

Wij hebben onlangs een bedbodem opgehaald met een aanhanger, en door de regen (afdekzeil sloot niet goed af) zijn er vochtkringen ontstaan aan de zijkanten. Was zelf van plan alles met lauw water en zachte borstel nogmaals nat te maken, of maak ik het dan nog erger?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Met een stoomreiniger. Van een afstandje stomen en gelijk met een schone doek afnemen. Gegarandeerd schoon!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

die vochtkringen zijn vaak best wel hardnekkig.
je zou het kunnen proberen met schoonmaakazijn, dan geef ik je nog de meeste kans.
Rieneke1
13 jaar geleden
Voor toen tien gulden kocht ik een spuitbus tapijtreiniger bij de Hallfords ( fietsen/autoaccesoires winkel) ga daar eens kijken... kreeg ik zelfs de penetratne lucht en vlekken van een hoeveelheid kattepies mee uit de bekleding van ijn auto... Het was een witgroene spuitbus met een soort schuim. Dat moest je erop spuiten en dan in laten trekken en dan met een vochtige doek afnemen...
Maar zo nu en dan een matras vervangen is ook gezond. Ik weet niet of het een heel oud matras is?