wat bepaald hoe snel je kleding vies is?

is een broek of trui na 2 dagen (2 x 16 uur) dragen net zo vies als het 32 dagen 1 uur per dag dragen? of meer of minder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Behalve de tijdsduur ligt het er natuurlijk ook aan wat je deed terwijl je die kleding droeg. Stel je bent ergens op bezoek waar niet gerookt wordt, of je hangt een avond in de kroeg waar vaak wel weer gerookt wordt. Zit je in die kleding achter een bureau of heb je er 20 km. in gefietst. En inderdaad hang je het netjes op of gooi je het in een hoek, zoals Alpha al zei.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je een kledingstuk maar een uur per dag draagt, heeft het daarna tijd, om lekker te luchten. Na 2 keer 16 uur dragen zal het kledingstuk waarschijnlijk minder fris ruiken dan na 32 keer 1 uur. Mits je het kledingstuk dus wel goed uithangt en niet telkens na het een uur gedragen te hebben op een hoopje gooit.
13 jaar geleden
En het ligt er ook nog aan hoe je ermee omgaat met vlekken maken en zo. Sommige mensen maken nooit vlekken, maar ik ben nogal een smeerpoets, en ik veeg vaak mijn handen aan mijn kleding af. Dan wordt het ook al snel vuil!
Als je niet veel zweet, en je kleding luchtig op hangt 'snachts, dan kan je echt heel lang hetzelfde dragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er aan wat je ermee doet.Als je in de tuin gaat werken dan kan ik mij voorstellen dat je het na 1 dag al in de was doet.Mijn opa vertelde mij ooit als je lang met kleding wilt doen dan draag je ze 1 dag en je laat ze 1 dag luchten.Ik denk dat ligt hoe je de kleding gebruikt.