Stop hem in de wasmachine en was hem;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
trui een nachtje in de biotex laten weken en daarna wassen in de wasmachine.
13 jaar geleden
Modder is te verwijdren,door de trui te wassen en doe dat op de juiste temperatuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje shampoo erop wrijven, spoelen en daarna op een fijnwas programma in de wasmachine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst even uitspoelen en dan een paar uurtjes in laten weken in een emmer met een schep oxy-spul (b-merk is net zo goed als het a-merk).
Daarna gewoon wassen in de machine en dan moet het weg zijn.
De echte dikke heftige vlekken die diep in de vezels zijn getrokken zou je ook nog extra in kunnen smeren met een concentraat-papje van het oxy-product. Het werkt echt!