ik wil graag dat mijn was lekker ruik als die uit de droger komt hoe doe ik dat

ik heb al droogtrommel doekjes van robijn maar ik merk geen verschil hier door wel drie tegelijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
30.6K

Het beste antwoord

Geurdoekjes voor de droger is misschien een optie maar....., die zijn duur!

Misschien dit eens proberen: Vul een washandje bij met wat waspoeder. Knoop of naai deze wel goed dicht. Doe die bij je was in de droger en je hoeft geen doekjes te kopen om je was lekker te laten ruiken. Bovendien is het vaker te gebruiken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Koopde gele fles van robijntje. Lekker veel gebruiken. Dat ruik je dat na het drogen nog.
Als je het uit de wasmachine ophangt blijft de geur en is betervoor jou energierekening en het klimaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij gaat de geur van de wasverzachter vaak weg door de droger. Als je het erbuiten laat drogen blijft de geur beter hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het lekker waait buiten ophangen, als dat mogelijk is natuurlijk, gaat echt niks boven windgedroogde was...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik sinds een paar dagen die kleine van ro bijn color, die roze, wasmiddel.
Wauw mn was ruikt echt superlekker, ook als het al droog is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan je een ding zeggen, koop een hele goeie wasmachine.
dat kan een heel groot verschil maken

Onze wasmachine ging een 5 weken geleden kapot, wij hebben daarna een nieuwe wasmachine van Siemens gekocht.

Met onze oude machine gebruikte wij natuurlijk ook wasverzachter, maar de was rook nooit echt lekker.

Met onze nieuwe wasmachine, is dat een heel verschil, hij is sowieso zuiniger heeft een hoger toerental met centrifugeren, waardoor de was minder lang in de droger hoeft en de was ruikt nu heerlijk fris, ook als je een shirt een week later uit de kast trekt

Het is het lekkerste als ik een knuffel krijg van mijn kinderen, want dan kan je even lekker aan ze ruiken, dus het kan zeer zeker ook aan je wasmachine liggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zowat verslaafd aan de geur van Ariel, als je veel gebruikt blijft er zeep achter (dus ook op de kleding). en dat is dan ook niet echt schoon met zeep voor mijn gevoel. ik heb eens zeep gebruikt (persil) die ruik je heel lang heel sterk, maar ik word er misselijk van zelfs bleh! robijn zeep blijft ook lang ruiken, maar de wasverzachter weer niet zo vind ik, tenzij je er te veel in doet waardoor je trommel heel vet en vies word van binnen. en dat gaat natuurlijk op den duur weer ten koste van de machine. waarom gebruik je de robijntje spray niet nadat de was uit de droger is gekomen, in combinatie met geurbuiltjes? (daar heb je aleen weer niks aan als er mottenballen in de kast liggen, dus dat moet je een beetje uitvogelen hoe je dat aanpakt.