Waarom heeft iedereen, waar ik ook kom, het deurtje van de wasmachine dicht?

met als gevolg vieze beschimmelde rubbers?

Rieneke1
13 jaar geleden
2.4K
Rieneke1
13 jaar geleden
loenie, ik schrik me rot!
wat een metamorfose voor een pinquin :)
Rieneke1
13 jaar geleden
hmmm ben wel een dierenliefhebber he loenie :)
maar deze mag er wezen, ik geef het toe ;)
Cryofiel
13 jaar geleden
@rieneke, je bent kennelijk nog niet bij mij op bezoek geweest. Deurtje van de wasmachine staat *altijd* open. Minimaal op een kier, en vaak zelfs helemaal: het deurtje opent dan zover dat het *naast* de wasmachine komt. Je kunt dan gewoon vlak voor de wasmachine langs lopen zonder dat je je schenen bezeert. Ook mijn vaatwasser staat *altijd* op een kier.
Rieneke1
13 jaar geleden
okee, rockerbaby en cryo, bij jullie moet ik mijn opwachting nog maken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loenie, idd een metamorfose....
wie is die leukerd in zwartwit...
Cryofiel
13 jaar geleden
Conclusie is, dat rieneke een nieuwe vraag moet stellen: Waarom ga ik alleen naar binnen bij huizen waar het deurtje van de wasmachine dicht zit? Met als toelichting: Wanneer het deurtje van de wasmachine open staat, blijf ik altijd buiten. Of zou het niet aan de stand van het deurtje liggen, maar trekken beschimmelde rubbers mij aan?
Rieneke1
13 jaar geleden
hahaha cryo, hoe kom je er op? :))
Cryofiel
13 jaar geleden
@sjaan, dat lijkt me *bijzonder* onverstandig! Als hij draait, is juist het enige moment dat ik mijn deurtje DICHT heb!
Rieneke1
13 jaar geleden
sjaan, je bedoelt tenzij ;))

Het beste antwoord

ik heb een bovenlader dus laat ik hem open staan en hij staat in mijn badkamer dus niemand ziet hem,
vroeger had ik mijn oude wasmachine in de keuken staan en altijd open, tot dat ik mijn kat mee heb gewassen die lekker in de was lag te slapen, gelukkig zag ik het op tijd anders was t beestje dood gegaan, dus ik deed vanaf dat moment altijd de deur dicht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
pfffff wat een schrik :o
moet er toch niet aan denken!
ik gooi de was in de wasmand, dus zoiets hoop ik nooit mee te maken!
en dan het verplichte wachten tot de deur open wil, pfff
+ 1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik was van plan te gaan wassen, mij telefoon gaat en ik kleppen half uur later doe ik de deur dicht en zet m aan
ik hoorde miauwen maar wist niet zo gauw waar ze was.. ik dacht gelijk aan t machine ze lag in t water..
gerum ik gelijk de knop uitgezet en toen de deur open kon eruit gehaald
ze is erna toch nog wel eens in gaan liggen maar ik keek t machine altijd eerst na
Rieneke1
13 jaar geleden
en er nog weer in gaan liggen?
wat een lummel :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja er niet van geleerd
inmiddels is ze al lang dood
en ligt begraven bij mijn tante in de achtertuin
Rieneke1
13 jaar geleden
ik zag even je achtertuin voor me, met daarin begraven je tante en je kat : o
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neeeeee bij mijn tante ...in de achtertuin
daar liggen bijna alle dieren van de familie begraven

Andere antwoorden (13)

Mensen doen die deurtjes dicht om ervoor te zorgen dat ze er niet tegenaan lopen en er dus voor te zorgen dat ze hun been niet bezeren en het deurtje niet afbreekt. Doe ik ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze niet willen dat je de vieze was in de machine ziet liggen?
Omdat ze anders tegen het deurtje lopen?
Omdat ze niet weten hoe smerig en bedompt de wasmachine hierdoor gaat ruiken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat veel mensen de wasmachine in de keuken hebben staan.
En het dan geen leuk gezicht is deur open.
Maar staat hij daarintegen op de douche,dan kan de deur gewoon open of op een kier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dit altijd(behalve tijdens het wassen natuurlijk:) op een kier staan. Helemaal open is niet handig iig niet waar die van mij staat omdat daar personen voorbij lopen. Zo kan het toch luchten. Dus niet bij iedereen is het deurtje dicht:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de deur zich in twee staten kan bevinden. Geopend en gesloten. Zij kiezen voor de staat 'geopend'. Dit, omdat ze niet afweten van beschimmelde rubbers, het ze niet kan schelen, beschimmelde rubbers een urban legend is of omdat de wasmachine aan staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is dus duidelijk het bewijs, dat je nog nooit bij ons thuis geweest bent. Mijn dame laat het deurtje altijd open, behalve als het apparaat in werking is uiteraard! Het voorkomt nare luchtjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een kwestie van waar de machine staat.
mijn machine staat in de badkamer met het deurtje op een kier. geen schimmelde rubbers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een tic. Ik geef het toe. Mijn naam is SuzyQ en ik wordt kriegel van deuren die openstaan. Keukenkastjes, kledingkast, dressoir, badkamer, dícht die deur.

Als ik erbij nadenk, laat ik de wasautomaat open staan. Dat is immers wel zo fris. Maar het komt voor dat ik gedachteloos deuren sluit en de wasmachine dan meteen meeneem.

Zodra ik het zie, zet ik hem trouwens ook altijd weer open. Geen beschimmelde rubbers in mijn huis. Maar de kans bestaat dat als je bij mij thuiskomt, de wasautomaat net even dicht staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
jij hebt toch ook poezen?
mogen die niet gezellig in de kasten slapen?
valt me tegen van je suzy ;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, daar is aan 'gedacht': één van de kasten hééft geen deur! En mevrouw vindt het geen enkel probleem om wat beddengoed uit die kast te pakken om een knus holletje voor zichzelf te creëren...
Heb ooit bijna mijn katertje meegewassen.
Die was verzot op vuil wasgoed als matras
Sindsdien hou ik het deurtje dicht. ( Voor het wassen kijk ik toch nog eens) Poes in de kookwas is geen gezicht.
Ik probeer trouwens mijn was er in éénmaal in te stoppen.
Met een dichte deur hebt ge kans dat het wasgoed vochtschimmelig wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
nee dat kunnen we niet hebben, moet er niet aan denken, +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb me kat niet mee gewassen hoor... ik was op tijd dat wel
Omdat de kat er anders in gaat zitten en ik wil geen haren op de schone was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet iedereen heeft de wasmachinedeur dicht. Hier staat het deurtje altijd open.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk als iets dicht kan, dat men het eerder dicht doet dan open laat. Soort automatische handeling.
13 jaar geleden
Deurtje van de wasmachine staat bij mij altijd open maar je kan er dan ook niet tegenaan lopen. De machine staat in een hok waar ook de cv ketel hangt. De kat heeft geen interesse in dat hok en gaat er nooit in.