Hoe krijg ik vliegenpoep van mijn witte kunstof kozijnen af? het is er door de zon ingebrand zeg maar. allemaal zwarte stipjes? Wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
28.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toch wat vaker je ramen met kozijnen wassen,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe zouden die vliegen daar dan komen?

Het beste antwoord

Hallo Jinnepin,
Dit kun je makkelijk verwijderen met autopoets (Commendant 4) is dan het beste (die polijst een beetje)

Dit is te koop in iedere automaterialenzaak

Succes,
Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke plus, dat is de gouden tip voor alles van kunststof dat je schoon wilt maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dan haal je ook de beschermlaag eraf die op de kunststof kozijnen zit !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede tip! Wij doen dit al jaren met onze kunststof kozijnen. Geen last van een beschermlaag die eraf gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank jullie wel allemaal voor deze handige tips.
ik ga het zeker proberen. bedankt. Jinnepin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het uitgeprobeerd en het werk echt prima.
Hartstikke bedankt voor de goede tip.

Andere antwoorden (4)

(oude) vliegenpoep kan je gemakkelijk verwijderen door wat koude thee op een doek te doen en wrijven maar !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is een boek, oma weet raad
Wanneer je het gewoon hebt schoongemaakt en er blijven ingebrande vlekjes achter, dan kun je nog proberen met wat bleek op een doekje. Gaat het er dan niet uit, dan ben ik bang dat het niet meer verdwijnt. Het zit dan echt in het kunststof.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een milde tandpasta wil het ook goed, maar pas op dat je geen pasta met een bleekmiddel erin hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar een kunsstofkozijnen levrancier in de buurt en vraag naar kunsstofreiniger
100% succes

je kunt ook bij de Wibra Dasty gaan halen dat kun bijna overal voor gebruiken {je moet wel de gele variant hebben}
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heerlijk spul die Dasty