hoe haal je het beste poep van je schoen?

een beetje vieze/aparte vraag maar hoe krijg je het beste resultaat dat je weer zorgeloos met je schoenen in huis durft te lopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad hha

Antwoorden (6)

Emmertje warm water , beetje dreft er in en een afwasborsteltje, dan krijg je ook de profielen goed schoon.
Schoen op zijn kop houden, zool schuin naar beneden, even voorweken helpt goed, klusje van 5 min. en ze zijn weer schoenenwinkelschoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk,
Nog steeds is de goedkoopste en beste manier vind ik het :
Het poep op het gras afvegen.
Maar dat is maar mijn mening,
En ik weet wel het slechtste : Met een stokje het eraf halen, maar ja, dat van die emmer is ook een goeie manier;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een (natte) wc borstel boven de wc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet niet of het bij jou regent nu, bij mij nameljik wel, anders kun je ze ook in de regen zetten ;)
anders gewoon met emmertje sop of bij een buitenkraantje eronder met een oude afwasborstel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iemand anders laten doen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laten drogen en dan hard met de zool tegen de buitenmuur aan slaan...Dan ben je het merendeel al kwijt de rest even met een borstel en sopje..