Hoe promoot ik de wc-borstel het best?

Hoe krijg ik mijn huisgenoten zover dat ze de wc-borstel gaan gebruiken?? Ik heb er 4, en alle 4 beweren ze de borstel te gebruiken, toch zie ik bijna elke dag duidelijk donker bruin bewijs van niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

borstel in de wc pot steken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dreigen dat je hun tandenborstel gaat gebruiken :o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er ernstig op aandringen.
En stennis schoppen als ze het niet doen.
Vertel ze hoe verschrikkelijk asociaal het is en hoeveel last jij ervan ondervindt als ze deze borstel niet gebruiken.

Of, als ze het vertikken, poep de hele wc onder.
Kijken hoe ze dat vinden.
Misschien gebruiken ze de borstel dan wel.

Afstraffen, dit gedrag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pittig! +
geïnspireerd door de antwoorden hierboven
zelf je hoop niet meer doorspoelen... en gewoon bij hoog en bij laag beweren dat je de spoelknop gebruikt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet net zolang de wc-borstel bovenop de deksel totdat ze het snappen.het moet toch irritant voor ze zijn om telkens eerst die borstel eraf te halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak elke keer een foto van de remsporen, met tijd en datum. Print deze, als je er een aantal hebt, uit met een tekst eronder als, ff borstelen aub, of zoiets. Het liefst de print lamineren en aan de binnenkant van de WC deur plakken. Als ze de remsporen maken kunnen ze er dan mooi naar kijken en nadenken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geweldig! +
ik zou iets van lijm erop smeren en degene die vervolgens met een wc borstel aan de hand rond loopt die doet het in ieder geval wel dus dan nog 3 te gaan :) ps doe het wel als je merkt dat iemand na de wc moet dat jij zelf net uit de wc komt.
en anders een soort poeder die je ziet als je licht uit doet een glow in de dark effect zodat je ziet welke personen hun handen licht geven in de donker :)
succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Briefje ophangen:

"Als je hebt gescheten hoeft niemand dat te weten. Dus draai je als je klaar bent om, en haal die borstel door de kom!"