Hoe laat je een "Tallas" waterpomp weer pompen ?

nadat je regenwaterput leeg getrokken is ? en het opnieuw is beginnen regenen zodat ie terug water bevat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Specifiek voor de Tallas waterpompen weet ik het niet. In het algemeen heeft een waterpomp een bepaalde hoeveelheid water in het pomp gedeelte nodig om ater aan te zuigen. Je zal de pomp moeten 'primen' oftewel: Water in het pomp gedeelte gieten. Waarschijnlijk zit er bovenop ergens een dop via welke je de pomp vol water kan gieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het een z.g. 'dompelpomp' is, dan is deze zelfaanzuigend. Controleer of het rooster van de aanzuigkant niet verstopt/geblokkeerd is.....