De vliegenpoep op een wit synthetisch shirt krijg ik er niet uit

Vaak lukt het vliegenpoep er met ballpointvlekkentovenaar uit te krijgen. Nu niet.
Wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.1K

Het beste antwoord

Oxi action oid Zit in een zuurstok roze potje. Werkt vaak goed bij dit soort vlekken.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nou, dat vinnik niet zo fris. Want kijk, dan zit je lekker te zitten, met je witte sjirt aan, van de synthese, en dan zit je vol met vliegen, en dan schijten die ook nog op je! BAH!
En dan niet alleen dat het nu gebeurt, maar dan zeg je ook nog dat je het vaak wel kan verwijderen, en dus dat je vaak wordt bepoept door de vliegen zeg maar.
Kijk. Wat wij dan doen, dat zijn ik zelf, dat is Harm, en mevrouw Harm, dat is mijn vriendin, die heet Neel, wij laten gewoon de vliegen niet op de kleren kakken. Gewoon paraat met de vliegenmeppert, en dan telkendekeer dat je de vlieg ziet gewoon FLATS! weg vlieg, ook alsie nog niet zit te persen, want voorkomen is beter dan genezen.Bovendien is dat wel altiojd de gezellige spelletjes met de vliegmeppert petspetspets te doen, maar daar heb ik het niet over.
Maar! als dan toch met alle poep op je kleren en je wilt ook nog de kleren houden in plaats dat je denkt BAH! dikke bolus op mn hemd! Weg dermee! nou dan kan je doen met: op de kookwas, maar dat kan misschien niet met de synthese. Met de omo power in de was, of de persil power want dat is hetzelfde. Of dat je doet met de beetje glooriks, want dat doet het ook de wcpot schoonmaken. ook zeggen de mensen soms dat met de koude thee, dan wordt schoon, en dan ook dat de vliegen niet meer komen, maar dat doe ik dus, met de mepper voor de tegen de vliegen. En dan de theevlekken, die dan met de citroen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het met Shout, ik krijg daar alle vlekken mee uit, zelfs wijn!

Even op de vlek spuiten, in laten trekken, min. of 10 is voldoende en dan in de wasmachine.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even naar in de biotex leggen
en dan in de was doen
dan is het super schoon