Nee, op de tabletten die ik in huis heb zit in elk geval geen houdbaarheidsdatum.
9 maanden geleden
Vaatwastabletten en vaatwascapsules hebben een houdbaarheidsdatum van ongeveer twee jaar. Dit is afhankelijk van de fabrikant en de samenstelling van het product.
Wanneer ze langer bewaard worden, zal hun plastic coating verslechteren, waardoor de chemicaliën en enzymen worden blootgesteld aan zuurstof, wat de effectiviteit zal beperken.
9 maanden geleden