Hoe krijg je vlek uit lamulux eettafel?

Ik heb een nagellijm vlek op de eettafel lijmresten zitten er niet meer op maar er is een nare vlek achter gebleven.. krijg ik dit er nog uit??

Picture for question
een jaar geleden
1.5K
tinus1969
een jaar geleden
Waarvan is de tafel gemaakt? Hout?
jc54
een jaar geleden
@tinus1969; Als je googled op "lamulux", dan kom je er achter dat het een kunststof is.
Lilootjuh
een jaar geleden
Geen hout, het is melamine/lamulux Stukje wat bij de eettafel beschrijving staat (Lamulux is een materiaalontwikkeling gebaseerd op houtvezelplaat en melamine en wordt bij onze meubelen gebruikt als toplaag)
Pieterke
een jaar geleden
Ik zou even kontakt opnemen met de fabrikant of anders met de winkel waar je de tafel gekocht hebt. Zij hebben waarschijnlijk wel een tip.

Geef als eerste antwoord