Glas water op bed laten vallen, kan ik er handdoeken op leggen zonder dat het gaat schimmelen?

Ik moet er eigenlijk nu op slapen, en heb geen andere plek om te slapen, kan ik door middel van handdoeken gewoon op bed slapen zonder dat er schimmel vormt? Zo ja, wat moet ik morgen dan doen als ik wakker word?

een jaar geleden
2K
Pieterke
een jaar geleden
Als je een haardroger hebt kun je de matras hiermee drogen. Zoniet dan gewoon droogdeppen. Leg dan ook een badlaken op de vochtplek als je gaat slapen.
Morgen je bed niet opmaken maar de matras laten luchten.

Antwoorden (1)

Schimmel ontstaat niet in een dag hoor. Ik zou er een paar handdoeken op leggen, en gewoon lekker gaan knorren. Of heel de matras omdraaien als dat kan. Wel de komende dagen goed laten drogen.
een jaar geleden