Wat is de maximale grootte van een gaatje om een mug tegen te houden?

Een muis kan soms door een verbazingwekkend klein gaatje kruipen. Maar stel je wilt gaas gebruiken om muggen tegen te houden, door hoe een groot gaatje kan een mug nog door?

een jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

Extra fijnmazig horrengaas is geschikt om zelfs de kleinste muggetjes tegen te houden. Dit gaas heeft openingen van 0,8 x 0,5 mm.
Amadea
een jaar geleden
Blijkbaar is 1.2 mm cq 40gaatjes/cm2 nog aanvaardbaar.
een jaar geleden