Waar is dit onderdeel van dat ik in de wasmachine vind?

Is het een onderdeel van de wasmachine?

Picture for question
een jaar geleden
1.4K
Utrecht
een jaar geleden
Dit is een zeefje dat je tussen de kraan en slang monteert.
https://www.google.com/search?q=zeefje+kraan&newwindow=1&sxsrf=ALiCzsZ4c5ALUEC2nTp222edWUh2rFtDvA:1654192957398&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiK1dT8rI_4AhXhhP0HHTBwBVUQ_AUoAnoECAEQBA&biw=1396&bih=655&dpr=2.75
Simon123
een jaar geleden
Het kan ook in iemands broekzak gezeten hebben
Rugtas24
een jaar geleden
Thanks ! Helemaal duidelijk.

Antwoorden (1)

Dit is een zeefje wat geplaatst word bij de water toevoer. Als je de slang los draait van de kraan zit ie daarin. Maar ook in kranen van de badkamer en keuken bij de water uitstroom.
een jaar geleden