Op een hemd staat erop dat je dit moet stomen, zijn er andere opties die goedkoper zijn?

Hoe kan je dit dan het beste 'wassen' of zijn er andere opties?

Picture for question
een jaar geleden
1.2K
Antoni
een jaar geleden
@Dorienp, ik heb geen antwoord op je vraag, maar geef wel een reactie: om je probleem op te lossen lijkt het mij het handigst een stomerij te zoeken met lage tarieven.

Antwoorden (1)

Ooit had ik een nachtsetje, van zijde, dat ook gestoomd moest worden.
Dat waste ik op de hand met een wolwasmiddel. Spoelde dat goed uit en hing het nat op.
Als het bijna droog was, streek ik het droog met een lauwe strijkbout.
Is altijd goed gegaan.
Misschien ook een idee voor uw hemd.
een jaar geleden