Hoe krijg ik m'n veters weer schoon?

Ik heb zwarte vlekken op m'n veters omdat m'n schoenen (converse allstars) wat verf afgeven als ik in de regen heb gelopen. In de wasmachine gaat het er niet af.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Met chloor of bleek schoonmaken. En anders zit er niks anders op dan nieuwe veters kopen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mja. is niet gelukt met de tips hier.
Maar ik kies jouw antwoord maar als de beste. Alleen omdat je het snelst reageerde.

Andere antwoorden (4)

Met een schoonmaakmiddel.

Ik wil liever geen reclame maken maar probeer het eens met Shout...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat heb ik nou net niet in huis.
In een netje doen en dan in de wasmachine mee draaien...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
n de wasmachine gaat het er niet af. Het staat er toch ?? :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hebt gelijk. Helemaal overheen gelezen. Mijn excuses. :)
Nieuwe kopen, schoner krijg je ze niet!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hebt gelijk. Helemaal overheen gelezen. Mijn excuses. :)
Ik doe mijn veters en schoen altijd in de wasmachine haha, ze zijn dan wel vet schoon!