Hoe bestrijd ik vliegen?

Ik heb een vliegenplaag.. hoe bestrijd ik deze zonder dat de vliegen uren kieperen?

2 jaar geleden
1.5K
ronron1212
2 jaar geleden
Kieperen? wat is dat?
Bordensteker
2 jaar geleden
Kieperen kan best eens de autogemutileerde versie van kreperen zijn. Kreperen dus, levend maar voorgoed plakkend aan de vliegenvangers in het antwoord van Amadea.
Amadea
2 jaar geleden
Oh, is dat de reden dat mijn moeite om een antwoord te geven beloond wordt met twee negatieve duimen?

Antwoorden (1)

Vliegen houden niet van tocht. Zet ramen aan alle kanten van je huis open, dan verdwijnt al vast een flink deel van de plaagbeestjes.

Zorg er daarna voor dat er geen voedsel- en broedbronnen bereikbaar zijn. Geen etensresten onafgesloten laten liggen, geen flessen open laten staan. Sluit de vuilnis- en gft-bakken goed af.

Hang van die plakkende vliegenvangers op.

Zet lavendel in de vensterbank, daar blijven ze bij uit de buurt.
Amadea
2 jaar geleden
HeerVoldemort
2 jaar geleden
Een ouderwetse krant doet ook wonderen.
En gebruik die vieze plakdingen ook. Snachts lampje aan laten vlak bij die plakdingen werkt ook goed. De rest van de ruimte donker laten. + van mij.
Geen idee of kieperen hetzelfde is als kreperen en zolang we dat niet weten is dit antwoord goed.