Wie weet wat dit voor mesje is?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K
Antoni
3 jaar geleden
Waar heb je het vandaan? Waar heb je het gevonden? Bijvoorbeeld, de tuinschuur, de badkamer, de keukenla, dat maakt nogal een verschil!
Amadea
3 jaar geleden
Wat is de lengte ervan en zit er bovenaan een mesje?
Amadea
3 jaar geleden
@Antoni: het feit dat de vraag bij Koken is geplaatst is volgens mij wel een duidelijke aanwijzing...
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het is een mesje, uit de keuken en ca12cm lang
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dank je wel @castle
Amadea
3 jaar geleden
Intussen is de vraag naar Huishouden verplaatst. (Daar stond ie eerst dus niet).
Amadea
3 jaar geleden
Dit is 'm denk ik helemaal: https://www.amazon.nl/Flux-Design-bloemensnijder-Cavalier-verkrijgbaar/dp/B07C82DJNZ

Antwoorden (1)

Dit is bedoeld om bloemenstengels onderaan schuin af te snijden.
3 jaar geleden
SingingCoyote13
3 jaar geleden
dit zijn echt van die soort voorwerpen waarvan je pratisch nooit met zekerheid kan zeggen wat het is of waarvoor het dient tenzij iemand het uitlegt.
bedankt