Hoe kan ik de Dasty ontvetter van Wibra het beste gebruiken?

Mijn vrouw hamerde erop dat we die Dasty van de Wibra eens een keer in huis moesten halen omdat het schoonmaakmiddel ontzettend goed staat aangeschreven. Naar verluid kan men er echt van alles mee schoonmaken (van kleding tot velgen), dus ik heb Dasty vanmiddag eindelijk gekocht. Hoe kunnen wij de Dasty ontvetter van de Wibra het beste gebruiken/inzetten?

3 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (2)

Net zoals je elk ander schoonmaakmiddel/ontvetter gebruikt: Op een vochtig doekje doen of een scheutje in een emmer met water en poetsen maar!
Daar is geen hogere wiskunde voor nodig.
3 jaar geleden
Vette oppervlakken zoals in de keuken (ook kooktoestellen e.d.) royaal insproeien en poetsen met een microvezeldoekje. Daarna met uitgespoeld en goed uitgewrongen microdoekje droogwrijven. Vetvlekken in kleding eventueel deppen en naspoelen met water.