Gele vlek stenen vensterbank door water van plantenpot hoe krijg ik die eruit?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.4K
Pieterke
4 jaar geleden
Dat hangt af van de steensoort. Van welke steensoort is je vensterbank?

Antwoorden (1)

Probeer het is met H G vlekken verwijderen stenen oppervlak.
Wij hebben daar goed baat bij.
Wij gebruiken het zelfs voor onze stenen vloer.
Succes.
4 jaar geleden
Abcde
4 jaar geleden
HG vlekken verwijderen stenen oppervlak kan ik niet vinden. Als ik hierop google komen er verschillende producten tevoorschijn. Wil je een link plaatsen zodat we weten welk product je bedoeld?
burgos
4 jaar geleden
H G natuursteen reiniger.
Bekijk alle reinigers van h g ,zo veel soorten om steen te reinigen.