Kan een tandeborstel ook in de vaatwasser?

waarom eigenlijk niet? kopjes bestek etc gaan ook in je mond en zo is je tandenborstel weer schoon, of is dit toch niet zo'n goed plan...?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm daar heb je gelijk in, nog niet aangedacht eigenlijk
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik doe mijn kam regelmatig in de vaatwasser. Wordt-ie ook weer helemaal schoon en vetvrij van. Aan de tandenborstel had ik nog niet gedacht.

Antwoorden (8)

In principe heb je denk ik wel gelijk ja!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat die afwasmiddel goed voor je is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nylon haartjes zullen door de warmte krom trekken en dan borstelt ie niet meer goed.
AWM
13 jaar geleden
Ik zou niet weten waarom het niet kan.... maar ik ga het zelf niet proberen, ik hoor wel graag je resultaten ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor,die past er prima in,alleen loop je de kans ,dat je na de afwasbeurt alle haartjes van de borstel separaat moet oppakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het een vies idee. Moet je daarna je tanden poetsen met een borstel die tussen de vuile vaat heeft gelegen, en schoon is geworden met afwasmiddel. Getver.
Je tandenborstel vernieuwen lijkt me een beter idee, zo duur is dat toch niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lepels etc gebruik je toch ook weer, die gaan toch ook je mond in?
het is niet zozeer dat ik me tandeborstel niet wil vernieuwen maar was gewoon benieuwd!
Dat kan wel, alleen zou ik het eerst uitproberen met een oude borstel. Wel heel goed naspoelen!!

Ik stop altijd mijn afwasborstel ook in de vaatwasser en die komt er superschoon weer uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat heel goed net als de afwasborstel, er gebeurt helemaal niks mee en hij komt er superschoon weer uit.
Ik heb in mijn huis altijd een reserve tandenborstel voor een vriendin die hem nog wel eens vergeet.
Na gebruik gaat hij de vaatwasser in en hij is weer schoon voor de volgende keer.