Spiritus zou geen olievlekken moeten geven.

Weet je zeker dat er geen olie op je schoonmaakdoek zat?

Spiritus is alcohol en verdampt gewoon.

Je kan water met wasmiddel en eventueel een beetje zout gebruiken om de ramen te zemen. Alle olie-achtige dingen zouden hiermee weg moeten gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer met warm en/of koud water met 2 tot 4 eetleupels appelazijn.
Met appelazijn en water gemengd kun je bijna alles schoon krijgen.
Het geeft wel even een aparte geur dan,maar dan doe je gewoon de raam open en dan verdwijnt deze geur weer.
Dus probeer het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je je ramen kraak helder hebben, pel dan een ui en snij hem in 4 delen, en doe die in het water, geen ander reinigingsmiddel erbij gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad dit helpt fantastisch ik zeem mijn ramen ook altijd met lauw water en een ui.nog nooit zo schoon geweest!
Reinigen met Dreft afwasmiddel en oppoetsen met kranten wil ook wel eens het gewenste resultaat geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kranten? Krijg je geen krassen dan? Ik denk keuken rol eerder
een dopje ammoniak en een paar druppels afwas middel
daar worden je ramen schoon van
en wat ikzelf ook wel een doe
gewoon een krant je gelooft het misschien niet maar probeer t maar eens
en laat me dan nog eens wat horen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schoonmaakazijn lost goed vet op en geeft zelf geen vlekken. Water met afwasmiddel of schoonmaakmiddel laat ook weer vlekken achter als je het niet goed naspoelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel glazenwasser gebruiken afwasmiddel en dat verwijderd heel goed vet!

Succes!