wij hebben de laatste tijd in de kamer natte ramen, wat kunnen we er aan doen??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
ronron1212
6 jaar geleden
Beter ventileren.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Enkel glas? Als het bij dubbel glas gebeurt dan is er mogelijk iets aan de hand, waarbij beter ventileren alleen geen oplossing is.
Rieneke1
6 jaar geleden
Kijk uit voor koolmonoxide, ventileer!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het kan verschillende oorzaken hebben: -Te weinig ventilatie bij gebruik van een aardgasapparaat bv. een geiser of een kookplaat, want er komt namelijk bij de verbranding van aardgas waterdamp vrij waardoor uw ramen kunnen beslaan, wanneer dat de oorzaak is is het een voorteken dat er als uw de ruimte niet voldoende ventileert dat er dan kans is op kolendampvergiftiging door een onvolledige verbranding. -Lekkend dubbelglas. -Een verstopte ketel of geiser of een ander groot gasapparaat.

Antwoorden (4)

Goed ventileren, en eventueel een apparaat aanschaffen dat vocht uit de lucht haalt
anneliez
6 jaar geleden
Hebben jullie enkel of dubbel glas ? Als het dubbel glas is kan het ook zijn dat er ergens een lek is in de afdichting ,dan zit het vocht tussen de ramen .
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat komt door de sneeuw en is normaal.
Je kunt de kachel hoger zetten en/of wachten op dooi. Dat is wat je er aan kunt doen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Neem een zachte doek en doe er een beetje afwas op.
Wrijf dit over ramen en er kan geen condens meer op ontstaan.
Ook zeer geschikt voor in de auto.