een hele raare vraag maar ik heb afwasmiddel in mijn neus gekregen is dit schadelijk?? omdat het namelijk wel schadelijk is als je het inslikt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.7K

Antwoorden (3)

Ik neem aan dat je niet de hele fles afwasmiddel in je neus leeggespoten hebt. waarschijnlijk was het maar een klein beetje en ben je meteen gaan niesen en je neus snuiten. Dan komt het er allemaal wel weer uit. Zou me geen zorgen maken
anneliez
7 jaar geleden
We doen dagelijks onze afwas in een bak met water en afwasmiddel. Vervolgens gebruiken we dat servies weer om van te eten.
Het is dus onvermijdelijk dat we telkens ook wat afwasmiddel binnen krijgen.

Dat is stiekem heel wat afwasmiddel in een mensenleven. Wanneer afwasmiddel schadelijk of giftig zou zijn wanneer we het binnenkrijgen, dan zou dat grote problemen opleveren. Afwasmiddel is dus NIET schadelijk of giftig (tenzij je het in absurd grote hoeveelheden binnen krijgt)

Get is dus ook niet schadelijk voor je neus.

Wel lost het wat vet op. Daar gaan je ogen en je slijmvliezen op reageren als je het in je ogen of in je neus krijgt. Je neus kan wat gaan prikkelen, maar dat is dan ook alles.
Dat zal vast wel een beetje meevallen, ik heb als klein kind wel eens klein beetje afwasmiddel doorgeslikt of dat ik tijdens het bellenblazen vroeger dat stokje met zeep en al mijn mond in stopte en dat zeep doorslikte en ik leef nog steeds.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor de antwoorden