Een soort schimmel die ontstaat in vochtige kleding.. en erg moeilijk zo niet onmogelijk te verwijderen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het weer kom je ook tegen als er vlekken op spiegels komen door het verdwijnen van de spiegelende laag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vocht en warmte= schimmel. Dit gaat lekker leven in je kleding, goed eruit te wassen met een flinke scheut schoonmaakazijn in de wasmachine naast je wasmiddel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als natte of vochtige kleding heb en je laat de kleding bv in een tas zitten dan gaat het broeien en dan krijg je weer in je kleding. Weer is een schimmel in je kleren en dat zijn zwarte/grijze stipjes en dat krijg je er nooit meer uit. Dus natte of vochtige kleren direct uit hangen of anders gelijk wassen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is niet waar. Een flinke sgeut gloor(bij kleding niet praktisch) en weg is het.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar de zwarte plekken krijg je er niet uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel ik heb dat gehad bij luchtbed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja oke, nou doel ik op kleding of een spiegel. Wel fijn dat het er uit is bij een luchtbed. Is het er echt uit of valt het niet op om dat de print toch bruin/ zwart is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hij was rood.