waar mee kan je een telefoon het best schoonmaken plus achterkant?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Amadea
8 jaar geleden
Om wat voor soort toestel gaat het?
paulus811
8 jaar geleden
Dat maakt toch niet zoveel verschil Amadea? Ik zou het eenvoudig schoonmaken met een multivezel doekje.

Antwoorden (2)

hoe bedoel je schoonmaken? als het om de buitenkant gaat kun je daar schermreiniger voor gebruiken. dit kun je halen bij de action. om de hardware schoon te maken gebruik ik altijd cleanmaster.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dasty van de wibra wil ook helpen, maar is alleen iets hardnekkiger.
Gek maar waar, brillendoekjes blijken de meeste bacteriën over te nemen en zo krijg je dus je scherm niet alleen schoon maar ook bacteriëvrij voor zover dat kan.