Hoe krijg je stift wat speciaal voor kleding is weer uit je kleren ?

Mijn oudse dochter heeft ooit getekend met een kleding stift op een topje wat ze niet meer leuk vind.
En nu wil ik wat ze er op heeft getekend er af hebben, omdat ik het een leuk topje vind voor mijn jongste dochter.
Maar met wassen gaat het er niet uit, weet iemand hoe je het er alsnog af krijgt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeveel koste het topje?

Het beste antwoord

HG heeft daar een speciaal middel voor....succes

Toegevoegd na 14 minuten:
het is gewoon bij de betere supermarkt te koop en bij de drogist......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks ga ik ff zoeken en dan kopen.

Andere antwoorden (2)

opnieuw verven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Kruidvat heb je klein flesjes met vlekkenmiddelen. Daarbij staat ook vlekkenmiddel voor viltstiften/ inkt.
Even deppen, in laten werken en verwijderen. Daarna gewoon in de was en voilà! Ik had ook zo`n creatieve zoon op peuter/kleuterleeftijd. Hele autobanen op de vloerbedekking, zo vond ik hem, rijdend met zijn autootjes,
op zijn knieën kruipend met veel broem,broem geluiden, in zijn eigen kamer met mintgroene veloursachtige vloerbedekking. Even niet opgelet hè! Ik heb het er gelukkig met zo`n flesje helemaal uitgekregen, zelfs geen kleuraantasting.
amc