Uit elkaar trekken en het zo proberen schoon te krijgen, doordat je het uit elkaar trekt, zit er minder inkt per oppervlakte dus is het makkelijker
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
watervaste stift kun je verwijderen met alcohol (70%) of nagellakremover.
Verwijder de kaft van het boek, en ga met een natte doek met alcohol (of nagellakremover) over de vlek(ken). Met goed poetsen moet het lukken, maar zorg dat de alcohol nat blijft zolang je poetst, en maak met het poetsen de vlek niet groter
Ikzelf heb alleen ervaring met alcohol.

Volgens de bron lukt het ook met melk (watervaste stift uit je kleding). Hiermee heb ik geen ervaring, maar het is het proberen zeker waard denk ik.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als het oppervlakte glad genoeg is, kun je watervaste stift verwijderen met whiteboard marker (ja, je leest het goed) Ga met de whiteboard marker over de watervaste stift en veeg het vervolgens weg. De watervaste stift gaat samen met de whiteboard strepen mee weg.
Dit werkt sowieso bij een whiteboard, maar zou bij een glad oppervlak als deze ook moeten werken.
8 jaar geleden
Ik haal het altijd met deo weg. Gewoon deo erop spuiten en dan met een doekje wegvegen. Werkt bij mij altijd!