Waar theedoeken van Elias kopen in Delft?

Ik ben opzoek naar een winkel waar ik nog de ouderwetse elias theedoeken kan kopen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Wij hebben onlangs theedoeken gekocht bij Betergoed in Den Hoorn.
volgens mij op de dijkshoornseweg naast de bloemenboer
http://www.betergoed.nl/keukentextiel/theedoeken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor de reacties. Inmiddels de theedoeken gekocht bij Betergoed.

Andere antwoorden (1)

ik heb theedoeken gekocht bij tavelzeilonline.com echte horeca theedoeken 70x70 en ze drogen geweldig af, heb gelijk 25 gekocht 1euro 75 per stuk een aanrader ( nationale ruit)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Zijn theedoeken van Elias dan horecatheedoeken?