met groene zeep een schuut op de vlek met je vinger er over heen daar na even vlink boenen succes er mee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Misschien kan je het proberen met terpentine of wasbenzine?Daarna wassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verse vlekken halen we weg met terpetijnolie op petroleum. Oude, ingedroogde vlekken moeten ongeveer 10 uur weken in zachte zeep. Smeer de vlek daarmee in en krab de zeep en verf met een oud mes weg. Daarna wassen in niet te heet sop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haal bij de bouwmarkt een fles St Marc express verfreiniger, giet wat St Marc op de verfplek, laat het een kwartier inwerken, even met een borstel over de plekken heen schrobben, en was de broek daarna gewoon met de bonte was mee, op 60 graden, en hij is schoon, en anders na de tweede keer.

Succes!!

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier heb je nog een aantal tips:

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/hoe-krijg-ik-verf-uit-een-spijkerbroek/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de verf nog nat is, thinner terpetine, wasbenzine, aceton.
Als de verf is uitgehard kun je nog afbijtmiddel gebruiken maar in de meeste gevallen kun je het vergeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga er maar van uit dat die vlek er niet helemaal uit gaat Rieneke. Wat je ook doet, je blijft het zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon met kwastenreiniger .
En daarna in wasmachine .