Hoe krijg ik katten en hondenharen uit mijn wasdroger?

Voor mijn buurvrouw heb ik haar beddengoed in de droger gedaan. Zij heeft 2 katten en 2 honden die bij haar op bed slapen, mijn droger zit nu vól met haren! Hoe kan ik die eruit krijgen, ik ben bang dat het hele zootje op mijn volgende droogprogramma gaat zitten, yek!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K
Cryofiel
9 jaar geleden
Die katten zijn vrij eenvoudig uit de droger te verwijderen. Die hondenharen kosten veel meer moeite.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je de droger niet uit stofzuigen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
meestal zit in de deur een filter, wat na iedere droogbeurt moet worden schoongemaakt.
heb je een condensordroger, dan moet je de condensor eens goed uitspoelen, bijvoorbeeld met een douchekop.
ook de binnenkant van de trommel kun je met water (trek eerst wel even de stekker eruit) en een doekje schoonmaken.
laat je droger eens draaien net een zeem erin, daar blijven vaak aan hangen, zolang de zeem nat is. het zou kunnen helpen. als je allergisch bent voor honden of kattenharen heb je nu wel een probleem overigens...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beroerd als je 'goede daad' zo een staartje krijgt.

Antwoorden (2)

Door met een kleefroller door de droger te gaan. Die kan je kopen bij bijvoorbeeld Blokker: http://www.blokker.nl/nl/blknl/best-budget-kleefrollers
Amadea
9 jaar geleden
Heel simpel: je neemt de stofzuiger en zuigt de haren uit de droger. Opgelost!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, simpel, goed en het werkt.