Hoe maak je antisliptegels schoon?

Wat ik ook doe, al m'n mannelijke kracht, allerlei schoonmaakmiddelen inclusief schuurmiddel, het wordt niet schoon, die antisliptegels in de badkamer, alsof er nauwelijks schoongemaakt is.

Als hier geen goede oplossing voor is, hebben enorm veel huishoudens er een onveiligheid bij gekregen met die slipveiligheid in the bathroom, nl die van de hygiëne.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
12K

Het beste antwoord

Invegen met schoonmaakazijn, 1 nacht in laten trekken, spoelen en schoon.
Bij erge vervuiling de azijn niet verdunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is ook geen kwestie van kracht!

Hoe ik dat soort plekken schoon krijg: het schoonmaakmiddel lang, langer, langst in laten trekken. Dan veeg je het er vaak zo vanaf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een spray van HG antischimmel..misschien kun je het hier eens mee proberen?
dit gebruik je op schimmelplekken in de badkamer en werkt als een tierelier..even in laten trekken doek erover en weg is die viezigheid.

Toegevoegd na 4 minuten:
HG permanente anti-slip maakt gladde tegels en natuurstenen (vloer)oppervlakken, alsmede douchebakken en badkuipen van email en keramiek stroef. Dit product is uitermate geschikt om plaatselijk toe te passen. Vanaf nu hoeft u nooit meer bang te zijn om uit te glijden in de badkamer, de trap, het portiek, enz. HG permanente anti-slip is zowel binnen als buiten toepasbaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goed antikalkmiddel doet wonderen. Meestal is zo'n product op basis van een zuur. Ook neem ik wel eens een plantenspuit gevuld met (schoonmaak)azijn mee tijdens het douchen en spuit de boel lekker in (behalve mijzelf natuurlijk, alhoewel mijn kalknagels....)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus eerst het zuur en dan het zoet?