Hoe krijg ik dit onderdeel van mijn gasfornuis schoon?

Zelfs met mn nagel krijg ik het er niet af...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (7)

Een nacht in de coca-cola leggen of mechanisch schoonmaken met behulp van een komborstel op een (accu)boormachine. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weken in een badje van soda. ( schoonmaak- zout )
9 jaar geleden
Dat moet je ook niet met je nagel doen :-) . Een ouderwets stukje staalwol en een beetje schuurmiddel doen wonderen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gebruik een goede industrie ontvetter, nachtje laten inwerken, klaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gebruik Dasty ontvetter van Wibra.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goeie tip. Ik doe wel huishoudhandschoenen aan als ik Dasty gebruik, anders droogt mijn huid vreselijk uit en gaat erg jeuken.
Dat soort klusjes doen wij in huis al jaren met de Balbo powerpad, dat werkt prima, een beetje vochtig maken en boenen maar, zonder gebruik van schoonmaakmiddelen.
Deze spons is er ook in veel goedkopere imitatiesponzen, meestal onder de naam wonderspons, ook deze zijn in het algemeen prima.
De Balbo sponsjes zijn oa te koop bij veel supermarkten, Blokker en Marskramer en sommige drogisterijen, de imitatie sponzen oa bij Wibra, Action en Zeeman te koop Het zijn witte sponsjes, het enige nadeel is dat ze snel op zijn en uit elkaar vallen, zowel de imitatie als de originele hebben dit nadeel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Succes! De imitatiesponsjes herken je net als de originele aan hun witte kleur en op de verpakking moet staan dat je hem moet gebruiken zonder schoonmaakmiddel. Ze zijn langwerpig van vorm en langer dan een normaal schuursponsje.
Een nacht met heet water en een afwasmachine afwasmiddel tablet in de week leggen.