Hoe haal je gesmolten plastic van een petroleum kachel?

Toen ik hem aanstak was ik vergeten dat ik het kattenvervoersmandje er nog op stond(zonder kat natuurlijk) Maar het plastic is dus gesmolten en aceton werkt niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

kun je je kachel wederom aansteken, zodat het gesmolten plastic zacht wordt (en wsch lekker gaat stinken..), om dan met een plat voorwerp zoveel mogelijk eraf te steken/schrapen? Bv met de korte kant van een verfroerhoutje ofzo, iets wat je weg kunt gooien. Het lijkt me een geduldklusje!