kun je groene zeep als afwasmiddel gebruiken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb zelfs wel eens afgewassen met shampoo haha, zo lang het maar ontvet en je het afspoelt kan het zeker geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens Grietje kan het wel:
http://www.101tips.nl/index.php?catid=222

Het beste antwoord

Als het echte orginele groenezeep is zou ik dat niet doen!
Groenezeep ofwel vloeibare bruinezeep bevat namelijk wat lijnolie,goed voor het hout of hardsteen,maar vette glazen als gevolg!
In Nederland alleen nog "groenezeep of wel driehoek zeep verkrijgbaar" maar dat is geen echte groenezeep meer!
Testen dus!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja , hoor , alleen bij bier glazen is het niet perfect ontvettend. . Niet te veel en ter compensatie goed heet ( warm water gebruike )