Hoe krijg je typex uit een leren bank?

Ik heb perongeluk typex op onze leren bank gemorst en ik heb. Geeeeeen idee hoe ik het er uit krijg.....! Iemand?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Glas leer of suede?
Ivana
9 jaar geleden
Wat je ook gebruikt: probeer eerst aan de onderkant of het leer zijn kleur niet verliest bij een sopje/ terpentine/krabben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je het er niet voorzichtig af krabben?

Antwoorden (2)

Ga niet met chemische middelen aan de slag,maar maak een sopje met groene zeep,hier maak je meestal leer mee schoon.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als Tipp-ex is opgedroogd kun je het er grotendeels afkrabben. Daarna voorzichtig deppen met een beetje terpentine.