Doffe plek op auto door zonnebrand, is dit te verwijderen?

Onze zoon heeft vorig jaar zomer met zijn handjes aan de auto gezeten toen hij ( onze zoon) net ingesmeerd was met zonnebrand factor 50.
Dit hebben wij te laat opgemerkt en nu zitten er doffe plekken in de lak.

Is er een mogelijkheid om deze weer mooi te krijgen zonder de auto opnieuw te hoeven spuiten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.7K

Het beste antwoord

Je auto door een professioneel cleaningbedrijf (carclean in Berschenhoek is heel goed) laten polijsten, daarna wax erover en je ziet er niets meer van. Als je in de buurt van Capelle aan den IJssel woont, wil ik het voor je doen. Ik heb een professionele poetsmachine (niet een van de Gamma gebruiken!) en middelen om de lak weer als nieuw te krijgen.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Toevallig wonen wij redelijk in de buurt. ( Nieuw-Lekkerland ) Bij kinderdijk/Alblasserdam.
Stuur anders even een PB. Neem aan dat je dit niet voor niets wilt doen? :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zie mijn reactie op het antwoord.

Andere antwoorden (2)

Even proberen met poets middel, maar als dat niet werkt zou ik maar contact opnemen met een schadebedrijf
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Commandant poets middel gebruiken op een onopvallende plaats als test . Dit middel poetst er een laagje van af . Zoek anders contact met een auto poets bedrijf die hebben er ervaring mee . Succes . Spuiten pas in de laatste optie .