ik heb geprobeerd een vlek uit mijn lederen jas te krijgen,maar nu heb ik een lichtgekleurde vlek in de plaats(misschien een vochtkring?

ik weet niet welke vlek het was,heb ze weg gekregen met een oplossing van zeep,maar nu heb ik een licht blauwachtige kring,kan iemand me helpen ik heb de jas pas het is een lamslederen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Snij een uit doormidden en smeer met het snijvlak van de uit de vlek op de jas in, poets daarna de vlek met een zachte doek op.
Hopelijk verdwijnt de vlek hiermee, anders kun je alsnog naar de schoenmaker of het Turks atelier.

Toegevoegd na 1 dag:
Nog een tip:
Reinig de jas met een leerreiniger en behandel de jas daarna met leercreme.Dit is te koop bij drogisterij en schoenmaker, maar ook bij een winkel waar ze producten voor auto's of paarden verkopen, maak je een goede kans.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb dat ook gehad.. ik heb er zo lang naar gezocht en dingen geprobeerd.. en toen kwam iemand ermee dat je dat met gloor eraf krijgt, het is wel even boenen maar daarna ishet helemaal wel! ook gewoon nog dezelfde kleur! nadat je dat hebt gedaan moet je hem in de was doen. de perfecte oplossing!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Bedoel je chloor?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja chloor, bij mij werkte dat goed.. maar ik weet niet of het bij u gaat lukken.. maar bij mij super