Hoe krijg je een beveiliging sticker van stof af?

Ik heb een nieuwe portefeuille gekocht, alarm niet afgegaan in de winkels. Ik kom thuis en zie dat er aan de binnenkant van een beus zo een alarm sticker zit. Niet af te krijgen en wil de stof niet kapot maken. Hoe krijg ik die af?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (2)

Terug naar de winkel en het daar laten doen. Als het dan mis gaat, is het hun probleem. Ga niet peuteren!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De metalen strip is er, nadat je voorzichtig een puntje losgehaald hebt, wel vrij gemakkelijk van te verwijderen. Maar er blijven plakresten, en daar heb je een flesje stickerverwijderaar voor nodig. Daar doop je een wattenstokje in, en dan kan je het voorzichtig schoon wrijven.
Amadea