Is kattenbraaksel slecht voor de laminaat vloer? En hoe maak je het schoon?

Ik heb 3 katten die af en toe braken op mijn laminaat vloer. Gelukkig ben ik er meestal op tijd bij, maar stel dat ik het te laat zie? Is dit schadelijk en hoe kan ik het het beste schoon maken? (Denk aan gal of gewoon braaksel.)

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Braaksel is zuur. Als je het lang laat liggen, kan het een vlek achterlaten op je laminaat. Maar deze vlek is niet goed zichtbaar, je moet weten waar hij zit voor hij gaat opvallen. Dit zeg ik op basis van persoonlijke ervaring, voor wat het waard is.