Ik heb per ongeluk karton in de wasmachine gedaan. Mijn was zit nu onder het papier...hoe krijg ik dit weer schoon?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.8K
Cryofiel
9 jaar geleden
Ophangen en dan proberen te herinneren waar je die mattenklopper ook weer had opgeborgen.

Antwoorden (2)

Eigenlijk het zelfde als wanneer je een tissue / zakdoekje in je zak laat zitten... Ook zo fijn!

Een paar mogelijkheden: in de wind aan de lijn buiten hangen of met een borstel alle was afborstelen [buiten anders zit je binnen met de rommel] of met plakband om je hand heen en dan over de verschillende spullen uit de was.

Als er niet zo veel aan vast zit, zou je de hele was nog een keer alleen maar kunnen spoelen, dat kan schelen, vergeet ook niet het filter ervóór en er ná goed schoon te maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als je een droger hebt, wil dat ook nog wel eens helpen
anneliez
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt me brandgevaarlijk. Drogen en uitkloppen lijkt me beter en afnemen zo'n roller waarmee je ook hondenharen van je kleren krijgt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt me brandgevaarlijk. Drogen en uitkloppen lijkt me beter en afnemen zo'n roller waarmee je ook hondenharen van je kleren krijgt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet brandgevaarlijk, een droger heeft een filter, die pluisjes in de filter branden ook zeer goed.