hoe kun je de binnenkant van een tas schoonmaken?

hoe kun je de binnenkant van een tas schoonmaken? het is een gewone tas

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
jc54
9 jaar geleden
Wat versta je onder een "gewone" tas? Mijn "gewone" tas kan in de wasmachine.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier kun je misschien wat tips vinden: http://forum.viva.nl/forum/Overig/Help_hoe_krijg_ik_mijn_tas_schoon/list_messages/168180 Gewoon gevonden door dit te doen: http://lmgtfy.com/?q=hoe+maak+je+de+binnenkant+van+een+tas+schoon
Amadea
9 jaar geleden
Deze vraag kan pas beantwoord worden nadat vraagsteller verteld heeft van welk materiaal de binnenkant van die tas gemaakt is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hij is gemaakt van polyester

Antwoorden (2)

je kan em in de wasmachine doen of hem vanbinnen uit afvegen.
wat ook kan is door hem eerst op te hangen en er daarna met een een tuinsproeier in spuit

succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan zo'n spuitbus met schuim kopen waar je bv je bank mee schoon kan maken