Hoe kledingstukken die niet in de droger mogen snel droog krijgen?

Ik heb 2 kledingstukken die ik morgen echt moet dragen maar ze komen net nat uit de wasmachine en mogen niet de droger in. Ze moeten dus overnacht drogen, ik heb ze nu buiten hangen maar ik weet niet of dat snel genoeg zal gaan. Hoe kan ik ze het beste zo snel mogelijk drogen?

Toegevoegd na 2 minuten:
Het gaat om een rokje en een wollen sweater trouwens

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
55.5K

Antwoorden (6)

In een grote badhanddoek rollen en die goed uitwringen. Dan heb je het meeste vocht er al uitgehaald. Nu buiten hangen heeft geen drogend effect, omdat het koeler wordt. Zoek de warmste plek in huis, en leg ze daar languit.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou ze zo los mogelijk van elkaar ophangen, dan kunnen ze meer wapperen dan liggend.
Plat op een wasrekje op een warme plaats kan wel goed. Zorg dat de lucht er op zoveel mogelijk plekken langs kan.
-Boven verwarming hangen en de verwarming aanzetten,
maar dat is een beetje zonde met dit warme weer.

-Openhangen en een ventilator erop zetten.

-Met technisch lego of iets anders iets maken waardoor de kleding in beweging blijft.

Toegevoegd na 52 seconden:
2 ramen tegen elkaar open zetten en de kleding op de tocht hangen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Boven een verwarming hangen lijkt me ongeveer hetzelfde effekt hebben als een wasdroger.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel echt een stukje erboven, dus geen contact met de verwarming, maar in de warmte luchtstroom.
Daar is het een stuk minder warm dan in een droger.
Het rokje zou je kunnen strijken en dan ophangen. Grote kans dat het dan zo droog is. Wol moet over het algemeen liggend drogen. Doe dat dan tussen 2 grote handdoeken in. Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan het in een grote badhandoek rollen dan uitwringen en vervolgens föhnen (elke vrouw heeft wel een föhn toch?)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Naast de droger hangen of op je droger leggen als de rest van de was erin zit. Dan is het binnen no time droog. Dat doe ik zelf ook met spullen die er niet in mogen maar wel snel droog moeten. Werkt top en je hoeft er niet bij te blijven, zoals met een föhn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien kun je ze föhnen