Soep in achterbak auto geknoeid, wat nu?

Boullionsoep in achterbak van de auto geknoeid. Het gaat erg stinken en ik krijg het niet goed schoon (de geur blijft hangen). De bekleding is niet uit de auto te halen, dus ik moet het in de auto zelf schoonmaken. Heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Ga langs een autoreinigingsbedrijf (zit soms bij een carwash, anders moet je even via google zoeken op je woonplaats).
Als je het graag zelf wilt doen zou ik gaan voor azijn, azijn neutraliseert luchtjes. Meng een beetje azijn door heet water en dep/wrijf daarmee de auto schoon. Vervolgens strooi je er soda op en dat zuig je na een uurtje op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met een fles tapijtreiniger. Ik heb de geur van kattenpis uit mijn stoel gekregen met zo'n spuitbus. Inspuiten, goed schrobben (op de dop van de fles zat een soort van borstel) laten opdrogen totdat het schuim een soort van droog poeder is (duurde een uur of 8) en dan met stofzuiger opzuigen. Gekocht bij AH.

En anders misschien met een stoomreiniger, maar dan moet je die wel hebben, of iemand kennen die er 1 heeft.
10 jaar geleden
Met een schuim reiniger, zoals in de bron.
Eventueel in combinatie met een stofzuiger die tegen een beetje vocht kan. (bijvoorbeeld die bij een carwash als je die zelf niet hebt)

Niet te lang wachten, want met schimmel e.d. erbij wordt het alleen maar lastiger..

Toegevoegd na 9 minuten:
optie 2: ozon